Innoveren met The Bridge

Wilt u succesvol innoveren en digitaliseren? Vraag een workshop of gesprek aan bij Marlies van Steenbergen.

The Bridge: methode voor innoveren en digitaliseren

Wilt u dat uw organisatie blijvend in staat is om met toekomstige veranderingen om te gaan? The Bridge methode biedt u handvatten om dat te realiseren.

U krijgt actiegerichte inzichten waarmee u uw organisatie succesvol kunt innoveren en digitaliseren. De methode zet de klant voorop zo stemt u uw business af op de behoefte van uw klanten of de markt – niet andersom. De methode helpt u bijvoorbeeld om te kiezen voor concrete showcases van innovatie- en digitaliseringsprojecten: Rocket-projects. Ze geven uw organisatie energie en maken voor iedereen zichtbaar welke kant u op gaat. Kijk hieronder welke oplossingen we u bieden.

The Bridge workshop iconHoe creëert u intern draagvlak voor digitalisering en innovatie? Met de Bridge-workshop ontwikkelen we samen met u een passende digitaliseringsstrategie. Deze workshop bestaat uit twee dagdelen waarin we van inspiratie, via visie, naar operationalisatie gaan. Een The Bridge-workshop is maatwerk: toegesneden op uw organisatie en de digitale revolutie in uw markt.

Sogeti professionalsDigitalisering moet wel aansluiten op uw visie. Hoe krijgt u dat voor elkaar? Onze ervaren consultants helpen u graag om The Bridge in te zetten als instrument om uw visie te ondersteunen. In een gesprek verscherpen zij uw inzichten en leggen ze samen met u verbanden tussen uw visie, activiteiten en digitalisering. Met duidelijkheid over passende vervolgstappen als resultaat.

Contact

E-mail Marlies

Updates

Innoveren met The Bridge

Presentaties DYA dag 2016
Getagd in: Blog, DYA-Dag 2016, Architectuur, Presentaties, Downloads,

Presentaties van DYA-Dag 2016 beschikbaar [DOWNLOADS]

Customer journey
Getagd in: Blog, customer journey, Transformatie, klantgericht, Business Analyse,

Customer Journey: hysterische hype of stuwende kracht achter transformaties?

Inzicht customer journey
Getagd in: Blog, Informationmanagement, customer journey, business analisten,

Waarom de business analist zich met de customer journey moet bemoeien