kwaliteit in de keten

Ontdek de laatste trends in IT-testen en -kwaliteit! Download het World Quality Report.

World Quality Report 2015-2016

PointZERO: verbetert de kwaliteit in uw hele keten 

Een goed en betrouwbaar eindresultaat bereikt u alleen als kwaliteit centraal staat, van begin tot eind in de keten. Om dit te bereiken werken onze QA consultants met het PointZERO® model. De focus ligt daarbij op ‘right first time’, waardoor kosten voor testen en rework tot een minimum worden beperkt. En het eindresultaat voldoet aan de verwachtingen van u als opdrachtgever. 

Icon kwaliteit in de ketenOm gericht de keten te verbeteren heeft u inzicht nodig in de gebreken van het eindproduct en het moment waarop deze zijn ontstaan. Onze ‘Root Cause Analysis van Defects’ geeft u dat inzicht. 

roadmap testing icon Waar begint u als u de kwaliteit van uw keten wilt verbeteren? Onze ‘Accelerated Roadmap Workshop’ helpt u op weg met een concreet plan van aanpak. Zonder dat er in dit stadium een grote inspanning van uw organisatie nodig is, weet u waar u moet beginnen.

Agile Service Integration Management IconMet ‘Agile Service Integration and Management’ (Agile SIAM) combineren wij regieprincipes uit SIAM met de wendbaarheid en efficiency van Agile en Lean. Hierdoor krijgt u grip op uw leveranciers en kunt u uw eigen mensen daar inzetten waar ze de meeste toegevoegde waarde hebben.

Benieuwd hoe u meer grip kunt krijgen op uw leveranciers?

Updates.

kwaliteit in de keten