Biografie
Als manager Marketing en Communicatie ben ik verantwoordelijk voor een sterk Sogeti brand en een team waarmee we samen werken aan sterke content, consistente branding, (in en externe) campagnes en PR.
Intern werken we hard aan het binden en boeien van onze Sogetisten. Binden begint met een ontmoeting en loopt over in elkaar leren kennen. Daarom besteed ik veel aandacht aan het doorvragen. Wie is de professional of corporate collega en wat is de communicatiebehoefte? Na de binding komt het (blijven) boeien: what makes and keeps them (s)tick? En hoe blijven we als Sogetisten geïnspireerd? Met alle collega’s van de afdeling Marketing & Communicatie organiseren we daarom o.a. evenementen voor en door de medewerkers. Op deze momenten kun je kennis komen halen en delen, maar vooral het (werk)plezier staat voorop. Ik stel daarnaast communicatieplannen op voor interne projecten en ontwikkel samen met collega's het personeelsblad Itegos (Lees Sogeti andersom). Het intranet ‘Einstein’ is ook één van de belangrijkste kanalen om medewerkers te informeren en activeren. De uitdaging blijft natuurlijk wel: hoe blijft iedereen zich een echte Sogetist voelen, terwijl hij of zij bij de klant werkt? Ik voorzie dat Sogeti's technologische vernieuwingen daar nog een rol in gaan spelen...
Extern zijn we volop bezig met samenwerkingsverbanden om campagnes krachtig in de markt te zetten, via storytelling ons portfolio te delen met collega's en onze klanten. Voorbeelden zijn onze klantcases en onze QX-day.
Voorheen werkte ik als communicatieconsultant bij het communicatiebureau Future Communication. Hierbij heb ik gewerkt bij klanten als Coöperatie VGZ, Konica Minolta en Rijkswaterstaat.
Alles doe ik met enthousiasme, de volle 100 procent en met nieuwsgierigheid. Zo help ik Sogetisten hun verhaal te vertellen aan collega's en de buitenwereld. Want het zijn verhalen die het verdienen om gehoord te worden!
Heb je een vraag? Neem vooral contact met me op via onderstaand formulier.