Presentaties Digital Day 7 december 2017 [DOWNLOADS]

Hoe speel je in op jouw veeleisende doelgroep en realiseer je een optimale klantbeleving? Tijdens de tweede Digital Day op 7 december stond de Customer Experience centraal en deelden sprekers van diverse organisaties hun ervaringen en tips. De presentaties kun je nu downloaden. 

 

Digital Days event presentatie afbeelding

Gepersonaliseerde marketing

Reynder Bruyns, Head of Digital Strategy bij iProspect, deelde zijn passie voor digitale gepersonaliseerde marketing en stelde de bezoekers de vraag “Hoe goed kennen wij elkaar”? In zijn verhaal gaat hij in op o.a. de uitdaging van convergentie, hoe je grip krijgt op data en op welke wijze je technologie en klanttevredenheid moet koppelen.

De transformerende reis van Philips Hue

Rob Polman - Product Owner van de Hue app - gaf een inspirerende presentatie over de reis van Philips Lighting met Philips Hue en hoe zij voor consumenten alledaagse verlichting veranderen in een buitengewone ervaring.

Customer Journey Game

Natalie Aubel, Digital Business Analyst bij Sogeti nam de bezoekers mee in een interactieve Customer Journey game om kansen en inzichten te achterhalen.
 

Sport en technologie

Roald van de Vliet, Innovatiemanager bij InnoSportLab vertelde over hoe topzwemmers en coaches digital hebben geaccepteerd en geadopteerd. Een mooi verhaal over de combinatie van technologie en topsport. 

 

Klantdata

Ter afsluiting liet partner Informatica met een concrete case zien hoe schone, geïntegreerde en gemasterde klantdata bijdraagt aan het leveren van een gepersonaliseerde customer experience.