Digitale geluksmomenten in E-commerce

Kleine momenten, zoals de bezorging van een digitaal aangekocht product of een WeChat aankoop kunnen het leven een stuk aangenamer maken. Sprekende voorbeelden van keynotes tijdens het VINT Symposium 2017 met als thema ‘The Pursuit of Digital Happiness’ op 13 juni. 

De bezorger van geluk

De Pakketdienst van PostNL heeft als slogan "De bezorger van Geluk" en sluit daarmee naadloos aan bij de ontwikkelingen in de markt..Liesbeth Kaashoek, vanaf 1 juli directeur van die dienst,  blikt vooruit op groter digitaal geluk en de ontwikkelingen in E-commerce. Steeds meer mensen willen het comfort en het gemak van digitaal bestellen. Hoe ziet PostNL de toekomst van E-commerce en hoe snel gaan die veranderingen? Liesbeth Kaashoek zal op deze vragen antwoord geven.

china-wechatOosterse WeChat revolutie

Ed Sander, China-expert, schetst de details van de Oosterse WeChat revolutie en hoe de digitale momenten China veroveren. Ed deed als marketing consultant twee jaar (2011-2013) vrijwilligerswerk voor goede doelen in Xi’an, China. Ook gaf hij trainingen online marketing aan leden van het Xi’an International Business Forum en Chinese NGOs en gastcolleges aan de Shaanxi Normal University. Naast zijn reguliere werk als Data-Driven Marketeer/CRM Specialist geeft Ed lezingen, colleges en workshops voor ChinaTalk en schrijft artikelen over o.a. social media, e-commerce, consumentengedrag en innovatie in China.

De sprekers van het VINT Symposium live ervaren?

Wilt u er ook live bij zijn op 13 juni? Reserveer dan snel uw stoel.