Michel en Ton

Sogeti en Buyitdirect werken samen voor cloudwerkplekken

Sogeti werkt samen met Buyitdirect om een complete digitale cloudwerkplek voor een vast bedrag per maand te kunnen bieden. Zo komen IT. Inclusive van Buyitddirect en de Smart Workspace-oplossing van Sogeti samen.

Buyitdirect

Buyitdirect voorziet in de hardware en bijbehorende lifecycle diensten om computers werkplekklaar te maken. Sogeti zorgt voor de digitale cloudwerkplek waarbij gebruikers vanaf elke willekeurige plek toegang hebben tot het intranet, samenwerkingsfuncties en persoonlijke applicaties. Dat alles op één factuur per maand zonder zorgen over onderhoud van de toekomstbestendige werkplek vanuit de cloud.

IT. Inclusive

Het IT. Inclusive concept van Buyitdirect voorziet in volledig onderhoud en beheer van de digitale werkplekapparatuur. Van werkplekontwerp, gebruikersprofielen, configuratie van images en applicaties tot uitrol en beheer, zoals het vervangen van verouderde hardware. Sogeti biedt de digitale cloudwerkplek zoals de beschikbaarheid en beheer van Microsoft 365+, toegang tot (gepersonaliseerd) intranet, samenwerkingsfuncties zoals Skype en Teams en een (selfservice) portaal voor het ontsluiten van elke willekeurige andere applicaties. Daarbij krijgt de klant via end-user monitoring ook voortdurend inzicht in het gedrag van de gebruikers in de cloudomgeving.

Perfecte combinatie

“Dankzij onze samenwerking met Buyitdirect profiteren klanten van een perfecte combinatie tussen hedendaagse apparatuur en slimme functionaliteit vanuit de cloud. Ons Smart Workspace concept zorgt er bovendien voor dat nieuwe gebruikers snel en makkelijk aangehaakt kunnen worden. Dat geldt ook voor nieuwe functionaliteit, terwijl de medewerker gewoon vanaf elke willekeurige digitale plek toegang heeft”, vertelt Ton van Veen, Business Development Manager Werkplek bij ICT-dienstverlener Sogeti.

Geen zorgen voor de klant

Michel Vogelenzang, Business Solutions Manager van Buyitdirect, is verheugd op de samenwerking. ‘’Beide proposities vullen elkaar uitstekend aan waarbij de klant geen zorgen heeft over het onderhoud van de werkplek. En dat allemaal voor een vast bedrag per maand. Daarmee weten organisaties vanaf het begin af aan waar ze aan toe zijn waarbij ze tegelijkertijd volledig ontzorgd worden.”

Smart Workspace

Sogeti Smart Workspace is de enige volledig geïntegreerde werkplekdienst in de markt die Software-as-a-Service oplossingen en webapplicaties integreert binnen de bestaande IT-infrastructuur. Daarmee wordt het beheer van applicaties, documenten, apparatuur en gebruikerstoegang vanuit één veilige webgebaseerde omgeving mogelijk. Via één scherm beschikt de gebruiker over alle communicatiefuncties binnen Office 365 zoals Yammer, Skype for Business, Office Group class room, Office 365 Video en Outlook.

Meer weten?

Neem contact op met Ton van Veen voor meer informatie over de samenwerking tussen Sogeti en Buyitdirect en over de cloud services van Sogeti.

Kan ik je verder helpen?