Impact maken bij en op de klant
___________
Het maakt niet uit welke opdracht of klant, groot of klein, wij zetten altijd de beste mensen in. Omdat Sogetisten gewoon de beste mensen zijn. Zo ook Trâm Nguyen, Agile Test Engineer, momenteel bij het Rode Kruis als tester voor de app "Heartbeat". Zij heeft dagelijks impact op het Nederlandse Rode Kruis, omdat zij er mede voor zorgt dat de app werkt. Een app die wordt gebruikt door hulpverleners om sneller te kunnen reanimeren. Door haar vakkennis rondom testen, zorgt zij dat de app werkt zoals het hoort en blijft verbeteren. Zij heeft impact op het levensreddend handelen.
Impact op de maatschappij
___________
Sogetisten zijn passievolle mensen die zich graag inzetten voor de maatschappij en de natuur. Dat blijkt uit de verschillende Corporate Social Responsibility (CSR) projecten, maar ook uit eigen initiatieven, zoals de Young Sogeti Clean-up. Maar, we maken impact op de maatschappij op zoveel andere manieren, bijvoorbeeld in verschillende opdrachten, zoals Earvin Kroonstadt. Hij is bij de Gemeente Amsterdam coach in het Social Return Programma. Dat betekent dat Earvin mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt coacht en traint, zodat zij in het IT landschap wegwijs worden en zich ontwikkelen tot echte IT professionals.
Impact op elkaar
___________
Als Sogeti willen we niet alleen impact maken buiten de organisatie, maar juist ook erbinnen. Impact maken op elkaar, door verhalen te delen, door expertise te delen, door met elkaar te genieten en door met en van elkaar te leren. Dagmar Janssen werkt in het dagelijks leven als Test Engineer bij opdrachtgever PostNL. Maar, daarnaast zet ze haar vakkennis en expertise ook in om impact te maken op andere Sogetisten. Door cursussen, coaching en trainingen te geven, maakt zij impact op collega's.