Cultuur.

Wat ons verbindt.

 

PlezierSogeti wil de beste IT-dienstverlener van Nederland zijn. Daarbij laten wij ons leiden door drie factoren: klanttevredenheid, medewerkertevredenheid en groei in termen van omzet, winst en aantal medewerkers.

 

  • Wij streven continu naar de hoogste klanttevredenheid omdat we beseffen dat wij zo goed zijn als klanten ons beoordelen
  • Wij ambiëren een bovengemiddelde groei, in alle opzichten
  • Wij gaan voor de hoogste medewerkertevredenheid, omdat resultaat alleen kan worden gerealiseerd door gemotiveerde IT-professionals. 

Sogeti cultuur.

Bij Sogeti hebben wij onmiskenbaar een eigen, informele bedrijfscultuur. Die is voelbaar als je bij ons door de gangen loopt en merkbaar door hoe we met elkaar omgaan. Alleen al het feit dat we onszelf Sogetisten noemen, spreekt wat dat betreft boekdelen. Natuurlijk is die cultuur wel ergens op gebaseerd. Wij voelen ons met elkaar verbonden door onze cultuurwaarden Passie, Vakmanschap, Plezier, Vertrouwen en Resultaatgericht. Het zijn waarden waarop we graag door elkaar en onze omgeving worden aangesproken. Juist door die openheid oefenen ze een grote aantrekkingskracht uit op klanten en (nieuwe) medewerkers.

Onze cultuurwaarden.

Hartjes icoonPassie vertaalt zich naar een positief kritische houding, het streven naar kwaliteit en betrokkenheid bij het vak.

Icoon gereedschapVakmanschap is dé pijler onder onze dienstverlening. Het is een belangrijke reden om voor Sogeti te kiezen.

Vlaggetjes icoonPlezier hebben betekent genieten van eigen prestaties en waardering tonen voor de inbreng van anderen. Dat geeft de energie om ons te onderscheiden in enthousiasme en inzet.

Icoon handshakeVertrouwen vormt de basis voor al onze interne en externe relaties.

Icoon bullseyeSogeti is resultaatgericht. Aan het resultaat meten we de effectiviteit af van ons denken en doen.

Flexwerken bij Sogeti Nederland.